همونطور که احتمالا در جریان هستید وایجی یه ویدیو با عنوان "آخرین ارزیابی"  منتشر کرده.این ویدیو خیلی بحث بر انگیز شده و کلا اعصاب فن ها  رو خط خطی کرده.

همونطور که میدونید بیبی مانستر با یه فوتو تیزر ۷ نفر اعلام شد که قراره معرفی بشه.

هفت نفری که شامل - اهیون_چیکیتا_روکا_رورا_پریتا_آسا_هارام- هستند.

که همتون اگر ویدیو های معرفی این هفت نفر رو که توی وب قرار دادم دیده باشید در جریانید که چقدرر حرفه ای و عالی هستن.حالا وایجی با انشار این ویدیو کلیک اومده میگه که گروه قرار نیست ۷ نفر باشه.



پاپا (رئیس وایجی و تهیه کننده بیبی مان) :ما میخواهیم ارزیابی بسیار دیرهنگام برای طرفداران را که درست قبل از تصمیم گیری درباره اعضا برگزار شد و بهترین اعضای بیبی مانستر را نهایی کنند، آشکار کنیم و رای گیری برای طرفداران سرار جهان باز است تا بهترین نابغه را انتخاب کنند.



حالا فن ها اومدن محض دلداری و منطق وایجی تا الان گفتن که نه این فقط مدیا ست برای اینکه بیبی مان بیشتر از اینی  که الان هست معروف بشه و گفتن وایجی خوب بلده گرل گروپ هاشو بندازه سر زبون. به علاوه وایجی اومده گفته که این هفت نفر فقط شانس های دبیو هستن . یعنی عملا میخوان یه شو رقابتی با هفت نفر درست کنن :|

حالا حرف فن های چیه؟

اونا میگن اینکه وایجی اومده این کارو کرده فقط یه شگرد تبلیغاتیه، و طبق تدارکاتی که وایجی انجام داده احتمال اینکه کسی رو حذف کنه کمه؛ چون علاوه بر نشون دادن توانایی هر عضو ، لایف استایل هر عضو رو در قالب دو ویدیو معرفی و کارکتر پلی لیست نشون داده...

البته احتمال این رو هم میدن که وایجی برگرده بگه : ما قرار نبود بیبی مان رو هفت نفره دبیو بدیم ولی بنا به درخواست زیاد فن ها ، گروه هفت نفره دبیو میکنه!

این اتفاق برای ترژر و آیکن هم اتفاق افتاده؛ برای ترژر اینطوری بود که هر لحظه وایجی میومد و یه عدد رو برای دبیو میگفت ، ولی در آخر حتی اون اعضایی هم که حذف شدن داخل گروه بودن.

آیکن هم که کلا قرار نبود دبیو کنه ولی وایجی بنا به درخواست فن ها دبیو دادشون.

(آیکن در برنامه WIN: WHO IS NEXT به وینر باخت و از دبیو منع شد)



اینا همش احتمالاته و احتمال اینکه چند تا از این دخترا حذف بشن وجود داره!